Tuesday 14 July 2015

Et siis Kameruni

Nonii. Pühapäeval pakkisin kotid, esmaspäeval astusin lennukisse ja täna istun oma luksuslikus üksiktoas Leuveni kesklinnas. Oota, mida? Tähendab, ma olen paar päeva veel Belgias ühel sõbral külas enne neljapäeval, mis on juhtumisi minu sünnipäevaks, Aafrikasse lendamist.

Niisiis, kuidas ma üldse sattusin projekti, millega lähen kolmeks kuuks Kameruni mägedesse raadiot tegema? Kõik algas pimedal talveõhtul, kui imetledes sõbranna Triinu julgust ja otsust pooleks aastaks Mosambiiki kolida, uurisin ta käest, kuidas mina niisamuti teha saaksin. Hakkas ju ülikoolietapp minu elus läbi saama ja enne tööellu sukeldumist tahtsin veel midagi teistsugust proovida.

Muuhulgas suunas Triinu mind GLEN Eesti kodulehele, kust avastasin toreda projekti nimega "Veebisisu loomine ja kogukonna raadiosaadete edastamine". Ega kandideerimine tükki küljest võta, keelduda võib ju hiljem alati. Aga siin ma nüüd siis olen, nüüd oleks vist juba hilja soovi korral ümber otsustada?

Igal juhul koordineerib projekti Arengukoostöö Ümarlaud ja rahastab - sealhulgas maksab kinni lennupiletid kolmele Euroopas toimuvale seminarile ja sihtriiki jõudmiseks ning toetab stipendiumiga Kamerunis tekkivaid elamiskulusid - Eesti Vabariigi Välisministeerium. Kamerunis hoolitseb meie eest ka üks kohalik MTÜ, et lõpuks ilusti raadiomajja praktikale jõuaksime.

Ja "me" all pean ma silmas mind ja minu tandempartnerit, üht Saksamaalt pärit keskkonnateaduste tudengit, kellega koos me selles projektis osaleme. Oku Community Radio on raadiojaam, kus me tööle hakkame, ja raadiomaja ise peaks asuma Oku mäe küljel. Mida me reaalselt tegema hakkame, näeb siis, kui kohale jõuame.

Jõudsin Brüsselisse! (Vihma sajab, Eesti ilm)

Hello there!

Liiga kõrge Brüsseli raekoda.

Natuke veel Raekoja platsi

Pole aimugi.

Lihtsalt ilus arhitektuurinäide, sh Muusikainstrumentide Muusem

Sattusin Aafrika maskide näitusele, teemasse.

Kirikud/katedraalid olid toredad kohad, kus vähestest öötundidest ja pikkadest sammudest väsinud keha ja vaimu puhata.


Selfiemasteriga selfiet tegemas. 

Halle külatänav.

Täna lähen siis Leuvenit avastama-pildistama ja ehk jõuab veel ühe postituse teha enne heaoluühiskonnast lahkumist.

Järgmise korrani!

No comments:

Post a Comment